چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
جشن تکلیف دختران در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ واحد حافظان حریم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با اعیاد شعبانیه با آماده سازی بیش از ۵ هزار هدیه تبرکی از دختران و بانوان محجبه تقدیر و تجلیل می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد حافظان حریم حرم همزمان با اعیاد شعبانیه بیش از پنج هزار هدیه متبرک را برای تجلیل از دختران و بانوان محجبه آماده سازی کرده است.

دعوت دختران و بانوان به حجاب و عفاف از دیگر اهداف بسته بندی این هدایای متبرک فرهنگی و انگیزشی است.

این هدایا که شامل گیره، روسری، جوراب ، ساق دست، گل سر و گل های متبرکی آستان مقدس بانوی کرامت می شود در ورودی‌های آستان و در نقاط مختلف شهر قم به زائران و مجاوران حرم اهدا می شود.

همچنین در این بسته های متبرکی جملات انگیزشی به استناد احادیث و آیات قرآن کریم جهت اثر گذاری بیشتر قرار داده می شود.

برگزاری کارگاه های آموزشی برای دختران نوجوان و جوان از دیگر اقدامات واحد حافظان حریم در راستای تبیین ماهیت و اهمیت حجاب وعفاف فاطمی در توسعه تمدنی و پیشرفت جامعه اسلامی با محوریت حجاب و عفاف و بانوان مومنه مقید به حجاب، حیا و عفاف فاطمی است.

لازم به ذکر است: علاقه مندان با نذر عفاف و حجاب و تحویل هدایای خود به واحد حافظان حریم حرم واقع در صحن امام هادی علیه‌السلام، طبقه فوقانی شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها می توانند یاریگر خادمان واحد حافظان حریم در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فاطمی و رسالت امر به معروف و نهی از منکر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha